4 Kasım 2006 Cumartesi

0

KARNABAHAR BÖREĞİ

BU BÖREĞİN TARİFİNİ ARKADAŞIM http://www.blogcu.com/mineninhobileri/708058/ SİTESİNDEN ALDIM NEZAMANDIR YAPMAK İSTİYORDUM BUGÜN KISMET OLDU BURDAKİ KOMŞULARIMADA BAHSETMİŞTİM BU BÖREĞİ BUGÜN YAPTIM ARKADAŞIMIDA DAVET ETTİM ONLARDA ÇOK BEĞENDİLER HATTA TARİFİ YAZICIDAN ÇIKARMIŞTIM BUNDAN BANADA ÇIKAR DİYE TEMBİH ETTİ
KARNABAR SEVENLERE TAVSİYE EDERİM TARİF İÇİN YUKARIDAKİ LİNKE TIKLAYIP ULAŞABİLİRSİNİZ



MALZEMELER

1 Orta boy karnıbahar
2 Yumurta
1 Su bardağı yoğurt
2 Yemek kaşığı un
Yarım çay bardağı sıvıyağ
Yarım çay bardağı kaşar peyniri rendesi
Tuz, kırmızı biber

YAPILIŞI

Karnıbaharı tuzlu suda haşlayalım.Yaprak yaprak bölerek tepsiye dizelim.Üzerine yumurta,yoğurt,un,sıvıyağı çırparak dökelim.Kaşar peyniri ve kırmızı biberi serperek fırına verelim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top