29 Eylül 2007 Cumartesi

0

ŞAMBALİ

GEÇEN AKŞAM EŞİMİN İSTEĞİ ÜZERİNE BU TATLIYI YAPTIM İNTERNETTE ARAMALARIMIN SONUCUNDA ZEYNEP ARKADAŞIMIZIN BLOĞUNDA
YEMEK VE BİZ BU TARİFİ BULDUM VE HEMEN DENEDİM ÇOK GÜZEL OLDU
EŞİM ÇOK BEĞENDİ ANCAK TATLININ SON DİLİMLERİNİ ÇEKEBİLDİM BENİM GİBİ DENEMEK İSTEYENLER OLABİLİR
Malzemeler:1 su bardagi yogurt1 su bardagi irmik1 su bardagi pudra sekeri1 su bardagi un1 paket kabartma tozu1 paket vanilya50 gr badem veya fistik
Yapılışı: İrmik, pudra sekeri, un, yogurt, kabartma tozu, vanilya,hepsini iyice karistirip yaglanmıs tepsiye yayilacak.Yerlestirdikten sonra uzeine ince bir tabaka el yordamı ile veya temiz bir yaglama fircasi ile sivi yagla yaglanacak. Ben elimle yağladım( zeytinyag kullanirsaniz daha iyi sonuc alirsiniz)Bademler veya fıstıklar uzerine duzgunce enine veya boyunayerlestirilecek ve firinlanacak.
SURUP ;2 bardak su ,3 bardak şeker,1/2 limon suyu kaynatılacak.Tepsi fırından cıktıktan sonra hazırlanmış sicak surup uzerine gezdirilerek dokulecek. Arkasından ilik firinin icine bir sure beklemesi icin yeniden konulacak. Dinlendikten sonra servise hazır oluyor afiyet olsun

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top