17 Aralık 2007 Pazartesi

0

ARKADAŞIMDAN GELEN BİR MAİL - BAYRAMDAN ÖNCE BİRAZ GÜLELİM




> >Mutluluğun Sırrı...

> >Yeni mahallesinde kahvede sohbet eden adama arkadaşları: ''Senin aile

> >yaşantına hayranız, eşin ve çoçuklarınla çok mutlu bir yaşantın var.

> >Karının bir dediğini iki etmiyorsun. Bu mutluluğunun sırrını bize de

> >anlat yoksa pısırık olduğunu düşüneceğiz.''derler.

> >''Kısaca anlatayım..'' der adam.''Düğünümüz bittikten sonra karım kendi

> >atına, ben de kendi atıma bindik evimize doğru gidiyoruz. Benim bindiğim

> >atın ayağı takıldı ve sendeledi.

> >Karım eğildi ve benim atıma ' "Bir" dedi. Biraz daha ilerledik ve benim

> >atımın ayağı tekrar takılıp tokezlediği zaman eşim tekrar eğilip atıma

> >"iki" dedi. Az sonra atım tekrar aynı şekilde tökezleyince eşim atından

> >indi ve at'a "üç" dedi ve çeyizinden tabancasını çıkartıp atımı alnından

> >vurdu.

> >Ben şok olmuştum... Eşime bir hışımla çıkıştım ''Yazik değil mi ata, neden

> >vurdun kadın, manyak mısın sen?'' diye bağırdım...

> >Karım arkasını döndü ve bana "Bir" dedi.

> >Ve o günden sonra karımın bir dediğini iki etmedim *.*

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top