1 Aralık 2007 Cumartesi

0

ESRA'NİN BANA YAZDIĞI YORUMLAR

31, 29/12/2006 - selam
Yazan: buyuleyenmutfakkokusu mutlu ve huzurlu bir yıl hayırlı bayramlar diliyorum...

20:58, 4/1/2007 - slm
Yazan: buyuleyenmutfakkokusu
çok iyi olmuş ayşecim. Bizde senelerdir böyle yaparız neticede geleninde tataması lazım di mi kurban etinden...
20:24, 10/1/2007 - mmmmm
Yazan: buyuleyenmutfakkokusu
ayşecim çok lezzetli gözüküyor... Ben böyle çorbalara bayılırım... ellerine sağlık
23:05, 15/1/2007 - NEFİS
Yazan: buyuleyenmutfakkokusu
BAYILIRIM ŞEBİT YAĞLAMASINA PRATİK BİR DURUM ELLERİNE SAĞLIK
17:06, 23/1/2007 - oooooooooooo
Yazan: buyuleyenmutfakkokusu
bu ne ayşecim bakım biter bitmez valla hızna yetişmek mümkün değil sanırım ellrine sağlık hepsi harika

13:28, 28/1/2007 - selam
Yazan: buyuleyenmutfakkokusu
ayşecim bu bu yazıya 2. yorumum neden yayınlamadın bilmiyorum neyse canın sağolsun herşey harika afiyet olsun
Bağlantı
14:23, 28/1/2007 - selam
Yazan: buyuleyenmutfakkokusu
tamam canım sanırım bir hata oluştu ben de çok şaşırdım uzun uzun bir yorum yazmıştım neyse bir daha ki sefere yine uzatır şişiririm kafanı yorumlarımla
Bağlantı
14:00, 31/1/2007 - selam
Yazan: buyuleyenmutfakkokusu
ayşecim seni yakından tanıdığımıza memnun oldum sevgiler
00:32, 3/2/2007 - slm
Yazan: buyuleyenmutfakkokusu
biliyorum pırasa dolmasını lezzetli oluyor bu da harika bir görüntü yediniz dimi hapur hupur 1 tanecik bile mi kalmadı neyse kös kös gideyim bari ellerine sağlık :):)
19:00, 5/2/2007 - hııııııım
Yazan: buyuleyenmutfakkokusu
ailecek marifetlisniz siz yani valla nefis görünüyor eşinin ellerine sağlık sevgiler canım

21:27, 7/2/2007 - selam
Yazan: buyuleyenmutfakkokusu ayşecim börek harika sanki pasta gibi bir dilimde kesmişsin güzelce afiyetle indirmişsindir mideye sevgiler canım :):):)
00:07, 15/2/2007 - merhaba
Yazan: buyuleyenmutfakkokusu
canım tüm ömrün sevgi dolu günlerle dolsun sevgiler ayşecim öptüm
23:32, 15/2/2007 - merhaba
Yazan: buyuleyenmutfakkokusu
ayşecim tamamdır sen aşureyi yaptın ya oldun sen oldun bırak yapmayı ben bu sene bir kase aşure bile yemedim oy oy ellerine sağlık afiyetler olsun efendim
00:04, 17/2/2007 - :):):)
Yazan: buyuleyenmutfakkokusu
ayşe ağaçlardan pişirmişşşşşşşş ben karnabaharı hep ağaçlara benzettiğimden ağaç pişiridm diyorum biliyormusun çalıştığım yerde karnabaharı bilmiyorlar ilk tanıtan kişilerden biriyim diyebilirm yemeğini yapmıştım bayıldılar ellerine sağlık canım afiyetle yemişsinizdir inşallah sevgileeeeeeeeeeeer

20:57, 26/2/2007 - merhaba
Yazan: buyuleyenmutfakkokusu
geldiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiim ayşe bu süper bişey aslında bombada diyebilirz bunu yesem kayseriye yürüyerek giderim ben yaaaaaaaa :):):) afiyet olsun size

13:14, 1/3/2007 - merhaba
Yazan: buyuleyenmutfakkokusu
canım kadayıf sevilmez mi dahası o kadayıf sevilmez mi elimi uzatsam alabilir miyim acaba yok sanmıyorum :):):) ellerine sağlık canım afiyet olsun size
20:04, 4/3/2007 - merhaba
Yazan: buyuleyenmutfakkokusu
canım benim sayfada sayaçtan kaynaklana sorun vardı hallettim geldim çok geçmiş olsun üzüldüm çok zordur senin halin ama arkadaşın çok iyi imiş sevgilerimizi ilet ona sana baktığı ve destek olduğu için sevgiler acil şifalar diliyorum öptüm

18:55, 8/3/2007 - MERHABA
Yazan: buyuleyenmutfakkokusu
CANIM NE OLDU YA HALA YOKSUN DOKTORA FALAN GİTMEDİN Mİ NE DEDİLER NASIL OLDUN CANIM KENDİNDEN BİR HABER VER BEN MERAK ETTİM ÖPTÜM HADİ İYLEEEEEEEEEEEEEEEEEEŞŞŞŞŞŞŞŞ
21:27, 10/3/2007 - MERHABA
Yazan: buyuleyenmutfakkokusu
AYŞECİM İYİ OLMANA SEVİNDİM.... CİDDİ CİDDİ MERAK ETMEYE BAŞLAMIŞTIM KENDİNE DİKKAT ET VE UMARIM ÇABUCAK GEÇER ACİL ŞİFALAR DİLİYORUM SANA UMARIM BİR DAHA GERİ GELMEZ ÖPTÜM SENİ CANIIIIIIIIIIIIM SEVGİLER

20:07, 13/3/2007 - merhaba
Yazan: buyuleyenmutfakkokusu
ayşe iyi olmana çok sevindim adresini msn kişi listeme ekledim kaynatırız arada öptüm
21:52, 14/3/2007 - MERHABA
Yazan: buyuleyenmutfakkokusu
CANIMSIN YA NE KADAR MUTLU OLDUM NE GÜZEL ŞEYLER ANLATMIŞSIN BUNLAR SENİN YÜREĞİNDEKİ GÜZELLİKLER ASLINDA ÇOK ÇOK ÇOK ÖPTÜM SENİ AYŞECİM SEVGİLER
17:42, 19/3/2007 - MERHABA
Yazan: buyuleyenmutfakkokusu
AYŞECİM BEN DE BAYILIRIM MÜCVERE İNSAN BAZEN BLOGLARDA GÖRDÜ MÜ BİŞEYLER DAYANAMIYOR YAPIYOR NEFİS GÖRÜNÜYORLAR ELLERİNE SAĞLIK SEVGİLER CANIM ÖPTÜM

22:44, 22/3/2007 - merhaba
Yazan: buyuleyenmutfakkokusu
çok ilginç görünüyor ayşe ben hiç güllaç yemedim biliyon mu :)::)):) vallaaaaaa ama görüntü harika dolması dedin içine ne koydun merak ettim ellerine sağlık sevgiler öptüm canıııııııııım

09:10, 24/3/2007 - merhaba
Yazan: buyuleyenmutfakkokusu
ayşecim bakıyorum yine götürmüşsünüz güzle güzel ikramları e afiyet olsun ne diyeyim ve evet gül böreği harika görünüyor sevgiler canım öptüm

18:25, 24/3/2007 - merhaba
Yazan: buyuleyenmutfakkokusu canım yardım etmeyi çok isterdim ama bu konu hakkında hiçbişey bilmiyorum google bir arat bakalım ne demekmiş nasıl bişeymiş olmadı bilen birini getirtip baktırın kolay gelsin canım
10:37, 26/3/2007 - merhaba
Yazan: buyuleyenmutfakkokusu
ayşecim azmine hayran oldum çiğ börek yediniz demek haaaaaaa hımmmmmmmmmmmmm neyseeeeeeee kurabiyeye bende bayılıyorum özellikle tarçınlılara ellerine sağlık tam da bir lokmalık olmuş :):):):) sevgiler canım öptümmmmmmmmmmmmm
09:36, 1/4/2007 - merhaba
Yazan: buyuleyenmutfakkokusu
ayşecim bence dehşet bir tarif gerçekten ben bunu bugün yaparım he he ama önce pazara gidip pırasa almam lazım sabah sabah ağzım sulandı ya iyiki yemişsin iyikide bize anlatmışsın öptüm canım seni çok çok sevgiler


21:48, 5/4/2007 - merhaba
Yazan: buyuleyenmutfakkokusu
tam diyecektim ki ayşeeeeeeeeeeeee sen iyi serdin apartman toplantılarındakileri gösteriyorsun diye ama aşağıdaki güveci gördüm birden canım nefis ya oh harika bu etkinlikte bol tavuk tarifleri öğreneceğiz ellerine sağlık canım çok çok çok öptüm seni not:kedişli resme bayıldım sağol canım



13:40, 9/4/2007 - MERHABA
Yazan: buyuleyenmutfakkokusu
AYŞE MERHABA CANIM BU NE GÜZELLİK RESİMLERİ UZUN UZUN İNCELEMEK İSTEDİM AMA PC YE UZUN SÜRE BAKINCA BAŞIM DÖNÜYOR AMA BEN ÇOK SEVDİM O ÇİÇEK HELE BENİ BİTİRDİ HARİKA BİŞEY YAAAAAAAAAAAAA ÇOK ŞANSLISIN BOL BOL GEZ GÜZEL BİR ŞEHİRDESİN ÖPTÜM SENİ CANIM

20:09, 14/4/2007 - merhaba
Yazan: buyuleyenmutfakkokusu
canımmmmmmmmmmm ne zamandır uğramıyordum kimselere ama gerçekten bir rehavettir çöktü bir an önce gitsede bir daha gelmese yaaaaaaaaaa canım geçte olsa dostluğun için tşkler benim için hep dostsun günde neymiş öptüm canımın içi sevgiler


21:08, 14/4/2007 - merhaba
Yazan: buyuleyenmutfakkokusu
o arkadaşlardan ben de istiyorummmmmmmmmm çok şanslısın çokkkkkkkkkkkkkkkkk :):):) öptüm canım arkadaşının ellerine sağlık


21:49, 18/4/2007 - MERHABA
Yazan: buyuleyenmutfakkokusu
HE HE HE BİR BAHAR MAĞDURU DAHA NOLDUK BİZE PARÇALANDIK BÖLÜNDÜK HELAK OLDUK :):):) HAH ŞÖYLE İYİ SERMİŞTİN TARİF FALAN YOKTU. HAREKETLEN BAKİİİİİİİM AYŞECİM BEN TAHİNLİ HERŞEYE BAYILDIĞIM İÇİN KURABİYELERİN FAVORİLERİM ARASINA FİRDİ ELLERİNE SAĞLIK ÖPTÜM SEVGİLER


22:08, 27/4/2007 - MERHABA
Yazan: buyuleyenmutfakkokusu
AYŞEM KURU DOLMAYA BAYILIRIM NEFİS ELLERİNE SAĞLIK SEVGİLER

22:11, 27/4/2007 - MERHABA
Yazan: buyuleyenmutfakkokusu
AYŞECİM GERÇEKTEN TAVUK HARİKA GÖZÜKÜYOR SÖYLEDİĞİN BAHARATLARI HİÇ KULLANMAMIŞTIM TAVUKTA AMA DENEMEK İSTERİM SEN YAPIP BEĞENDİĞİNE GÖRE ÇOK GÜZELDİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİRRRRRRRRRRRRRRR ÖPTÜM CANIM SENİ SEVGİLER

21:00, 1/5/2007 - merhaba
Yazan: buyuleyenmutfakkokusu
baktım ben o güzelliklere hayran kaldım zaten mercimekli köfte çiğ köfte kısır hiç bıkmam yaaaaaaaaaaaaaaaa ama sonra çok kötü mide ağrıları çekiyorum size afiyetler olsun canım harika öptüm kocamaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan sevgiler


22:13, 3/5/2007 - merhaba
Yazan: buyuleyenmutfakkokusu
ne güzel komşun için böylesine sevinmen ayşecim çok selamlar komşuna dünyaya hoş gelmiş ela bebek öptüm

09:37, 8/5/2007 - merhaba
Yazan: buyuleyenmutfakkokusu
ayşecim iyiki blogcu olmuşsun iyiki tanımışız seni bende kendimi şanslı hissedenlerden nice yaşlara öptümmmmmmmmmmmmmmm

08:00, 12/5/2007 - MERHABA
Yazan: buyuleyenmutfakkokusu
Annenin ve senin anneler günü kutlu olsun canım sevgiler

20:53, 26/5/2007 - MERHABAAAA
Yazan: buyuleyenmutfakkokusu
ayşe çok ara verme kendine iyi bak sevgiler öptüm


23:16, 3/6/2007 - merhaba
Yazan: buyuleyenmutfakkokusu
ayşecim canım hoşgeldin özletmeden dönmene sevindim misafirlerin gitti sanırım eeeeeee marmarite yaşayınca misafirde bitmez :):):) arkadaşının ellerine sağlık


23:27, 2/7/2007 - merhaba
Yazan: buyuleyenmutfakkokusu
canım benim iyi tatiller oralar da çok sıcak değildir umarımda azıcık rahatlarsın çok öptüm sen sevgiler


23:10, 11/7/2007 - merhaba
Yazan: buyuleyenmutfakkokusu
canımcım; annen harika yapmış daha taze taze köpükleri üstünde mmmmmmmmmmmmmmmmmmm ellerine sağlık çok öptüm sizi malesef tatile gidemiyorum canım

14:30, 24/7/2007 - merhaba
Yazan: buyuleyenmutfakkokusu
ayşecim karakız köftesi tam benlik içinde bulgur var daha ne olsun kardeşininde ellerine sağlık bu arada oğlunun doğum günüde kutlu olsun nice nice yıllara sevgiler öptüm seni

21:22, 1/8/2007 - merhaba
Yazan: buyuleyenmutfakkokusu
ayşem sende mi taşındın ve canım zerrin ve ben kevgir adında e- dergi çıkardık bize yardımcı olur musun barnerimizi sayfana ekler misin? Eğer istersen kodlar benim sayfamda kocaman öptüm sevgiler

esra(bhttp://buyuleyenmutfakkokusu.blogcu.com/üyüleyenmutfak) dedi ki...
ayşecim ne güzel fotoğraflarözendim vallahi ben bu sene tatil yapamadım o yüzden tatil fotoğrafları görünce bir hoş oluyorum :):):):)yandın mı bol bolöptüm canımmmmm
esra(büyüleyenmutfak) dedi ki...
merhaba,canımcım harika olmuş senin ekmekde mmmm yemede yanına yatbu arada çocuklara yeni eğitim yıllarında başarılar diliyorum pek bir değişiklik yok ders saatlerinde öptüm sevgiler
esra(büyüleyenmutfak) dedi ki...
merhaba;ayşecim şambaliyi bende çok everim ama hiç denememiştim.e madem sen memnun kalmışsın denemek lazımellerine sağlıkbu arada barnerin güzel olmuş marmarise açılan bir pencere falan güle güle kullan sevgiler
esra(büyüleyenmutfak) dedi ki...
merhaba,eğer açtığım bir kaç sayfada da varsa müzik kafam karışıyor ama genelde sorun olmuyor benim içinsevgiler
esra(büyüleyenmutfak) dedi ki...
merhaba Canım;mutlu huzurlu ve şeker tadında bir bayram diliyorum sevgiler
esra(büyüleyenmutfak) dedi ki...
merhaba;ya ayşecim bende bu böreği hep denemek istiyorum hatta daha önce bir kaç yerde daha görmüştüm...bak heveslendirdin beni ne yapsam kiellerine sağlık canımsevgiler
esra(büyüleyenmutfak) dedi ki...
ayşecim geçmiş olsun canım,eğer kendini iyi hissediyorsankevgir için görüşücem seninlekufu38@gmail.comyazarsan maile görüşürüzsevgiler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top