23 Şubat 2008 Cumartesi

0

MANTAR ÇORBASI


BEN MANTAR ÇORBASINI ÇOK SEVİYORUM ESKİDEN HAZIR ÇORBA ALIRDIM ARTIK BU KATKI MADDELERİ YÜZÜNDEN ALMIYORUM
ÇORBAMI KENDİM YAPMAK İSTEDİM İNTERNETTEN TARİFİ ARARKEN PORTAKAL AĞACINDA BİR TARİF BULDUM YAPILIŞI ÇOK KOLAYDI BÖYLECE HATİCE'NİN TARİFİNİ DENEMEYE KARAR VERDİM TARİFİ AYNEN BURAYA KOPYALIYORUM
MALZEMELER

500g kültür mantarı
2 yemek kaşığı tereyağı
4 yemek kaşığı un
1lt soğuk su
tuz
1,5 su bardağı süt
hazırlanması:
1. mantarları yıkayıp küçüklerini ikiye, büyüklerini dörde bölün. hepsini ince ince doğrayın.
2. orta boy bir tencerede yağı ve unu kavurun. kavrulunca tencereye suyu ekleyin ve blendır yardımıyla karıştırın. su kaynayınca mantarları ve tuzu ilave edip yaklaşık 20 dakika pişirin.
3. piştikten sonra sütü ekleyin. 1 taşım kaynatıp altını kapatın. taze çekilmiş karabiber ile servis yapın.
BU ÇORBADAN BİR KASE KOMŞUMADA VERDİM ODA ÇOK BEĞENDİ MANTAR ÇORBASI SEVENLERE TAVSİYE EDİYORUM BEN ARTIK MANTAR ÇORBAMI KENDİM YAPACAĞIM

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top