4 Ağustos 2009 Salı

0

Gömlekten Straplez bluz

Bu gömleği aldım alalı giymem zaten, neden almışım bende bilmiyorum.
3 senedir gardolap bekliyor... En sonunda güzel bir makas darbesi ve düz dikiş ile bana boyundan bağlamalı strapleze dönüştü :))

Likralı ve bürümcüklü olduğu için dikmesi biraz zor oldu, ama kolay giyilmesi açısından kumaşın biraz esnek olması lazımdı. Dışarı çıkarken üzerine bolero ile kullanabilirim...


Kollarını ve yaka bölümünü çıkarıp kenarlarına düz dikiş geçtim.
Önde ve arkada 2 pilesi vardı onları hiç sökmedim.
Kolundan çıkan kumaş parçası ile boyunluk yaptım.
Aslında boyunluğu boncuklu yapacaktım ama şimdi herşeyde boncuk olduğu için benim straplez sade kalsın dedim.




Güzel oldu ben beğendim, ister kot pantolon ister etek üzerine güzel bir kombine yapabilirim kendime... O kadar da kötü durmuyor, siz ne dersiniz :))










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top