5 Ağustos 2009 Çarşamba

0

Parmak Arası Terlik

Parmak arası terlikleri herkes sevmez, gerçi kimin ayağına baksam var, özellikle plajlarda herkesin ayağında... Tabi bu terlikleri giyince şıpıdık şıpıdık ses çıkarırız; yani genelde...
Bazen bu terlikleri ayağımda tutmakta zorlanıyorum, özellikle hızlı adımlarla yürümeye çalışıyorsam.

Bende basit bir yöntemle terliklerimin ayağımda daha sağlam durmasını sağladım :))
75cm kestiğim kurdalyeyi terliğimin içinden geçirerek ayak bileğime bağlıyorum.
Böylece daha rahat yürüyebiliyorum.

Bir bakıma terliğimin havası da değişti sanki, kıyafete göre kurdalye yada deri ile yapabilirsiniz. Belki iplerin ucunada birer boncuk ama o zaman da çok sallanmaz mı ya...

Neyse işte böyle...

İsterseniz kurdalyeyi terliğinizin kenarlarına sabitleyebilirsiniz...
İlk önce bileğin arka tarafına geçirdim ama ön taraftanda çapraz yapmak hoş duruyor...


İnce olan daha kibar durmuş ama diğeride fena değil hani....



Ben bunuda sevdim galiba.... Kurdalyeyi uzun bırakırsam yukarı doğru bağlayarak değişiklik yapabilirim kendime :)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top