17 Eylül 2009 Perşembe

0

Keçe Tablom-Kuşlar...



Geçen kış yaptığım keçe tablolarımı çerçeveciye götürmek ve almak yaklaşık bir yılımı aldı. İnat ettim, çerçeveletmeden göstertmedim işte :) Fakat çerçevecimle iyi anlaştık. İşinin ehli bir adamdı. Çok ta temizişçilik yapmış. Paspartuyu kadife seçtim, keçeye çok yakıştı.

Tıklayın büyüsün bu arada...




Kahverengi keçeyi kuş şeklinde oyarak kestikten sonra battaniye nakışıyla kontur geçtim. Alt kısma siyah kumaş monte ettim. Diğer süslemeleri dışa doğru boyutlu çalıştım. Derinliği ve yüksekliği olan bu sanat eseri :) çıktı ortaya. Kendimden korktum o an :)



En sevmediğim renklerle çalıştım. Turuncuyu özellikle hiç sevmem. Keçe çalışmaya yeni başlamış olmam sebebiyle elimde kısıtlı malzeme vardı. Fakat bitince sevdim, yerine de çok yakıştı. Keçelerim %100 doğal keçe ve doğal olarak oldukça kalındı, ütüyle incelttim. Çıkan kokuyu hatırladıka içim fena oluyor.



Bloggerdaki sorun tam anlamıyla çözülmediği için post yazasım gelmiyor. Sırada 2 tablom daha var. Biri soyut,diğeri de blogun solunda Türk Kadın Blog Yazarları gadgetimdeki avatarım, nam-ı diğer Türkan Şoray. Duruma göre önümüzdeki günlerde onları yazarım.



Yarın sabah Naz bana geliyor. Bakıcısı memleketine gitmiş. Yarın çocuklu bir kadınım. Bu akşamdan yarınki işlerimi ayarladım. Gündüz olan kuaför randevumu da geceye aldım. Ramazanda gündüz kuaför çekilmiyor zaten.



Böreklerim pişti. Mutfaktan güzel kokular geliyor. Sahurda kol böreği var, tabii kedi gibi bekleyen aile efradından sahura kalır mı bilinmez...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top