4 Ekim 2009 Pazar

0

ALMAN PASTASI


NE ZAMANDIR ALMAN PASTASI YAPMAK İSTİYORDUM. GEÇEN GÜN AKŞAM ÇAYA ARKADAŞLAR GELMEK İSTEYİNCE DENEMEYE KARAR VERDİM. İNTERNETTEN BİRAZ ARAŞTIRDIM KENDİME EN UYGUN TARİFİ MARİFET TEYZE BLOĞUNDA BULDUM BENDE BAZI EKLEMELER YAPTIM ORTAYA RESİMDE GÖRDÜĞÜNÜZ PASTA ÇIKTI MİSAFRİLERİMDE BEĞENDİKLERİNİ SÖYLEDİLER

Malzemeler;kek için;
- 4 yumurta
- 3 türk kahvesi fincanı şeker
- 3 türk kahvesi fincanı un
- 1 paket vanilya
- 1 çay kaşığı kabartma tozu

-1 çay bardağına yarısını süt yarısını yoğurt ekledim

krema için;
- 125 gr. margarin
- 1 adet yumurta
- yarım su bardağı toz şeker
- 2 tepeleme yemek kaşığı un
- 3 su bardağı süt

- 1 paket vanilya

Pandispanyayı her zamanki gibi karıştırıp pişirdim
Kremayıda bütün malzemeleri tencereye koyup devamlı karıştırarak pişirdim Vanilyayı piştikten sonra ekledim.

keki ikiye bölüp arasına kalınca krema sürdüm diğer parça kekide üzerine kapatıp üzerini süzgeç yardımıyla pudra şekeriyle kapladım. dolapta bir kaç saat dinlendirip servis yaptım

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top