11 Ekim 2009 Pazar

0

Bu hatun biraz meşgul



Bu aralar biraz işlerim üst üste geldi.

Yaz ayında badana yapılmazmış, duvarlar çok sıcak olduğu için beton boyayı yutarmış.
Ustası dedi ya, bizde kışa girerken yaptıralım dedik, zaten 1 oda kalmıştı. Koltuk değişimi olacağı içinde haliyle bu zamana kadar aksadı işler.

Perşembe günü boyacı geldi, bizim boyacımız değildi adam komşuya gelmiş bir oda badana diye adamı bizede getirmiş. Madem öyle yaptıralım hadi dedik.

Adam boyayı yapmaya başlayınca rahat çalışsın diye yanından ayrıldık, zaten o gün misafirimde vardı. 1,5 saatte işini bitirdi. Arkasından yeni badanaya şöyle bir bakalım dedik ama hiçbirimiz beğenmedik. Sözde usta, gelişigüzel vurmuş ruloyu, duvarlar tavan dalga dalga, onu da geçtim tavanda bir metrekare yer boyanmamış... Hadi dedik yeni yapıldı ya kurusun bakalım, bu arada adam usta diye hakkında kötü düşünmüyoruz, çok iyi yürekliyimdir canım :))

Ertesi gün baktığımızda hala aynıydı, eline alirsin boyayı ruloyu adamın geçtiği yerlerden tekrar geçersin... Ohh oldu mis gibi işte... Ben ustadan daha usta çıktım valla....

Cumartesi günü de yeni koltuklarımı seçtim, kısmetse bugün getiriyorlar. Hemen yerleştirmem lazım çünkü yarına misafirim geliyor.

Yarında temizlikti, yemekti derken gün geçer gider yine...

Biz bayanlara 24 saat yetmiyor gerçekten.

Bu aralar bloğumla ilgilenip ,ziyaretinize gelemiyorum kusura bakmayın. Ama 2-3 gün sonra yine burdayım...

Görüşmek üzere....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top