1 Ekim 2009 Perşembe

0

Şizofren gözüm ve gözlüklerim

Gözlüklerimi sevmeye karar verdim.

Benim bu göz meselem çok eğlenceli bi hikayedir. Bi gözüm çocukken serdi kendini, epey bi yaydı falan derken tembelleşti salak. Göz tembelliğinin de pek bi çaresi yok malum. Hayır sadece tembel olsa neyse, bunda ek olarak miyop var, hipermetrop var ve tepesine tüy diksin diye bir de astigmat var. Ve fakat, yapacak bi şey de yok. En son gittiğimde doktorcum dedi ki bana: Peri hanım, diğer gözüne gözün gibi bak!

Bunu dediği demlerde öbür gözüm bildiğin şahin. Yüce mevlam bi yandan sermiş ama diğer yandan telafi etmeye çalışmış böyle elinden geldiğince. Zaten ben ne zaman inanç zafiyetine düşsem, aklıma hemen sol gözümü getirip iman tazeliyorum. Böyle birbirinden bağımsız iki göz bir tesadüf olabilir mi? Olamaz. İşte size bir tanrının var olduğunun en kişisel kanıtı.

Yalnız bu kanıt son iki yıldır fena halde su koyverdi anacım. Kitap gazete falan okurken bi baktım, baktığımı göremiyorum. Yaklaştırıyorum görmek için, iyice bulanıyor sisleniyor harf konvoyu. Uzaklaştırınca tanıdık bi hal alıyor. Bu saaten sonra dinden imandan çıkacam lan olacak şey değil! Gittim doktorcuğuma, sana yakın gözlüğü vercem dedi. Tabii bunu daha doktorsal bi şekilde ifade etti. Neyse işte sonunda bi entel gözlüğüm oldu. Çerçevesi varmış gibi yapanlardan. Gözlüğün bir camı bilmem kaç numero, diğeri bildiğin cam.

Yahu zamanında lens falan takmıştım o şizofren gözüme, dünyam tepe taklak olmuştu. Bak hatırladım şimdi:) Böyle iki odaklı bir görüntü düşünün. Hani her daim sarhoş gibi. Çifter çifter geliyor misal bir Recep Tayyip Erdoğan bey, teallam! Bi işe yaramadı tabii lens falan. Doktorum civanım çıkar şunu dedi de, dünyam düzeldi.

O günden beridir ben manyak gözümü derinlik sağlıyor böyle ambiyans yaratıyor diye sevdim saydım. Işığı yeter ayol. Ehliyet bile verdiler yav o kadar da vahim değil hali. Onun halinde değişen bi şey yok da, işte bu supergirl gözüm nazlanmaya başlayınca nooluyoz len dedim. Bunu diyeli de temiz iki yıl oluyor. Demek anca alışmışım, kabullenmişim ve hatta sevmişim yakın gözlüklerimiiühühüü..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top