5 Ekim 2009 Pazartesi

0

Yoyo Bebek

Geçen gün bu bloğun içini keşfettim, o kadar güzel işler varki 2 saat içinden çıkamadım.
Blog sahibine hayran kaldım, gerçekten çok güzel işler yapmış ve onları anlayacak bir biçimde fotoğraflamış. Kendisini buradan tebrik etmeden geçmeyeyim dedim. Ve bu site benim için faydalı linkler arasını aldı bile :))) Daha önce nasıl fark etmemişim hayret...

Bu yoyo bebeğide ondan görüp yaptım. Yapım aşamalarını onun bloğunda görebilirsiniz. O kadar güzel fotoğraflamış ki, bebek yap beni diyor sanki :))

İlk önce hemen bir deneme yaptım, şaçlarını kirpi ipten yaptım ama tavsiye etmiyorum her yanı iplik iplik oldu çok dökülüyor, sürekli kızımın elinde bebek.
Bunu ne olarak kullanabilirim diye düşündüm ; anahtarlık, kızımın duvarına süs, buzdolabı magneti, çanta kenarına vs... Valla ne düşündüysem ona uydurdum kafamda.

İkinci bebeğide buzdolabıma yaptım, arkasına meyveli yoğurtlardan çıkan magneti yapıştırdım :)) Çok tatlı durdu...

Kalıplarına gelince :
Başı için, su bardağı.
Şapkası için, çorba kasesi.
Eteği içinde, yemek tabağını kalıp olarak kullandım.

Kalıplarımda çok orjinal he he..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top