18 Kasım 2009 Çarşamba

0

Ben Ne Yaptım Böyleeee...



       Geçen günlerden birgün elime bu ipi ve 5 numara şişleri aldım. Biraz ilmek attım. Biraz ördüm. Yanımdakiler ne örüyorsun", dediler. Bilmiyorum, dedim. Bilmediğime inanmadılar ama banane...







Devamı için başlığa tıklayın.





       Eve geldim, biraz daha ördüm, sıkıldım, kestim. Akşam oldu, yemek yedik.O akşam şömineyi yakmıştık. Romantik olalım, dedik. Ben de çatıya çıkıp eşimi yalnız bırakmayayım, dedim. Dedim ama ellerim kaşındı. Birşeyler yapmam gerek, öyle durağan tv. izlemek sıkıyor beni. Sonra tığı elime aldım. Zincir çektim. Sonra biraz daha, biraz da buraya... derken offf sıkıldım. Son en uzun 5-6 sıra  zincirden oluşan bölümü  oflaya puflaya bitirdim.







       Zincirleri biraraya topladım. Kalan iple püskül yaptım, halkalar ördüm. Püskül ve halkaları gördüğünüz şekilde taktım.



       Farklı şekilde kullanabilecek bir aksesuar çıktı ortaya. Aslında kol altından geçirip falan da güzel oluyor ama bugün fotoğraf çekme kotamı doldurdum.









       Bir tane daha yap deseler, mümkün değil aynısını yapamam. O kadar doğaçlama oldu yani...







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top