21 Kasım 2009 Cumartesi

0

Fıstık Şapka

Fındık fıstık ooo...
Sensin fıstık oooo....
Aklıma Ata Demirer geldi, kendisini pek bi sever ve pek bi içten gülerim.
Bana göre en iyi komedyenlerden birisi, gerçi kaç tane varki bende amma yaptım ha.

Ama kendi adıma ilk 3 sıralama yaparsam
Ata Demirer
Beyaz
Cem Yılmaz



Gelelim fırtık berenin yapılışına:
5 zincir ile halka yapıp kapattım, üzerine 12 adet fıstık yaptım. (fıstıkları 4 defa tığa doladım ipin kalınlığına göre ayarlama yapılmalı bence)

2. sırada her fıstık arasına 2 adet yaptım.

3. sırada fıstıkların üzerine birer çift yaparken aralarına 1 tane trabzan yaptım.

Daha sonra her sıra için birer trabzan arttırarak şapkayı genişlettim. Trabzanlar 8 tane olunca
arasına birer çift fıstık daha koyarak hiç arttırma yapmadan 5 sıra da bu şekilde ördüm.
Daha sonra trabzanları sadece fıstıklar kalana kadar eksilttim, sık iğne ile etrafını geçtim, bitirmeme yakın çiçeğin olduğu yeri üçgen biçiminde yaptım son defa etrafından geçip bitirdim.
Kendi rengi ile çiçek yapmak yerine bu çiçeği takmayı uygun gördüm.

Çiçeğin arkasınada broş iğnesi taktım, sadece şapka için değil yakaya çantaya ne bileyim uygun olan her yere kullanılsın fonksiyonel olsun dedim.


Şapkanın yapım aşamalarını gazetelerin fi tarihinde verdiği örgü dergisinden aldım, hatta şapka fotoğrafının yarısı bile yoktu...


---Vee...
---Bu şapkayı blog için yapacağım çekilişe hediye olarak dahil ediyorum. Birde bu boyunluğu ekliyorum hediyelerin içine... Bloglarda şu sıra çok hediye dağıtımı olduğu için bende bayramdan sonra çekiliş yaparım diye düşünüyorum.
Bu aralar zaten bayram temizliği alışverişiydi derken bloğum ile o kadar çok ilgilenebileceğimide sanmıyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top