16 Kasım 2009 Pazartesi

0

Mim.lendim...

http://biyasimadahagirdim.blogspot.com/ daha girdim beni mimlemiş. Bu benim 2. mim.im olacak kendisine çok teşekkür ediyorum cevap yazmakta birkaç gün geciktim biliyorum ama bu aralar vaktim pek olmuyor, ya evde yokum yada evde olduğum zamanlarda misafirim oluyor günümün çoğu temizlik, yemek ve misafirimi ağırlamakla geçiyor. Tek yapabildiğim misafirimle sohbet ederken örgü örebilmek....

Şimdi cevaplarıma geçiyorum...

BLOĞUNA NEDEN BU İSMİ VERDİN?
Blogları geziyorum blogcu.yu terketip bende burada blog açıcam ama bakıyorum kim ne yapmış diye. Sonra kendi kendime ne güzel birileri anlatıyor bizde öğreniyoruz dedim ve aklıma birileri anlatsin geldi...

BLOĞU YAZARKEN ATTIĞIM STAR TİRİBİ?
Blog sahiblerinin tripleri olduğunu sanmıyorum, benimde yok ama sadece evimde işlerimin bitmiş olması ve ilk oturduğudumda kocaman bir kupa ile sade kahvem olması...

EN SON ALDIĞIN GARİP ŞEY
?
Sırtımı kaşımak için kaşıma aleti aldım, birde mutfaktaki boş yere astım gelen misafir dekor eşyası sanıyor, ha ha...

ŞEKER GİBİ OLDUĞUN ANLAR ?
Çok istediğim birşeyin alınmış olması beni şeker gibi hatun yapar. Yaramaz kızımın uyuması, böylece ne yaptığını biliyorum ve biraz kafa dinliyorum.

ARKADAŞIM SORMAYIN DEDİĞİNİZ ŞEY
?
İkinci çocuğu ne zaman alıyorsunuz sorusu. Sanki köşedeki manavda satılıyorda 2 kilo alıp gelicem. Kısmet diyorum, belli değil işte her gördüğünüzde sormayın artık aaa....

AYNAYA BAKINCA GÖRDÜĞÜM
?
Herkes gibi bende kendimi görüyorum, biraz yaşlanmaya başlamışım gülünce ince çizgiler beliriyor. Sanırım aynadaki bu hatuna güzel bir bakım kremi lazım, bakımsız kalmış.

KENDİNİ OKUTAN BLOGLAR
?
Sadece yazı yada sadece fotoğraf değil. İkisi birden birbirini tamamlayan, samimi bir dille yazılan ve bilgilendiren her blog benim için okunacaklar listesindedir.

BU BLOG SAHİBESİ NERELERDE GÖRÜNÜR?
Dikiş makinasının başında...
Örgü için ip alırken...
Kızı ile yeni birşeyler keşfederken.
Bol bol misafir ağırlarken...


Bende 3 arkadaşımı mim.liyorum.
Bakalım onlar bu sorulara ne gibi yanıtlar vericekler.

http://pembekiraz.blogspot.com/

http://nursen-yemek.blogspot.com/

http://hobilerimveben.blogspot.com/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top