12 Kasım 2009 Perşembe

0

Pasaj Satışlarım :)



       Öncelikle fotoğrafların kalitesizliği için özür dilerim. Yarın sabah kargolayacağım. Fotoğraf çekmeye fırsatım olmaz,  gece çekim yapınca  da böyle oluyor.





       Pasaj'da bu hafta 3. satışımı yaptım. İkisi blogger iki ayrı arkadaşa gitti. Daha doğrusu biri gitti. Diğeri de yarın yola çıkacak. Tombul mavi kuşum ve kuşlu siyah boyunluğum satıldı. Bugün de başka bir Pasaj kullanıcısı tarafından kelebekli yüzüğüm satın alındı. Müşterim kelebeğe gülen bir ağız ilave etmemi istedi. Neden daha önce bunu ben düşünmemişim onu da bilmem. Sonuçta dükkandan kalan alışkanlık, tüm siparişleri mümkünse elimdeki örneği göndermek yerine yeniden yaparım. Kuşlu boyunlukta bu geçerli değil, çünkü o kumaş tekti. İki yüzüğü de yeniden yaptım.





       Gülen yüz isteyen müşterimin yüzünü biraz daha gülümsetebilmek için keçeden gülen bir yüz yaptım. Sonrasında bu broş çıktı ortaya. Paketimi bu şekilde hazırladım, yarın yola çıkacak.



       Yaptıklarımı satmaya çok alışık olmama rağmen Pasaj'dan kısa zamanda böyle güzel sonuç almak çok hoşuma gitti. Darısı tüm el emeğini satan arkadaşlarımın başına...Ayrıca bugün akşam üstü bir iş teklifi aldım. Haftanın 4 ya da 5 günü için. Eşim gelince onunla da konuşup, şartları düşünüp karar vereceğim. İçim kımıl kımıl oldu :) Olumlu cevap vermesem bile bu teklif hoşuma gitti.



       Bu arada kendime birkaç kışlık aksesuar diktim. Paylaşacaklarım çok birikti, fotoğrafımı ve nazımı çekecek birini bulursam yakında paylaşırım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top