2 Kasım 2009 Pazartesi

0

Sevgili Günlük - Çok Çalışmam Gerek Çoook... Bir de Önizleme...

       Fotoğrafsız yazı yazmak hiç hoşuma gitmiyor ama sıkı çalışıyorum bu aralar.  Etsy ve Pasaj için hazırlanıyorum.



 

Fotoğrafsız yollamaya içim elvermedi, şenlik olsun,

bunlar önizlemesi olsun...



       Bu arada iki tane şapka diktim. Kalıbını kendim hazırladım. İlki biraz küçük geldi. Kafası  küçük olduğu için kendine olan bir şapka bulamayan kızkardeşime verdim. İlk kez kafama uyan bir şapkam oldu, diyerek sevindi.

    

       İkincisi çift taraflı kullanmak üzere diktim ama bir katı keçeydi. Diğerinden daha büyük kesmeme rağmen o da sıkı sıkı oldu. Astarlanınca keçenin kalınlığından dolayı küçülüyor bayağı. Offf canım sıkıldı. Fırlatıp atasım geldi.



       Dikmek çok zevkli de kesim ve telalama işlemine sinir oluyorum. Aynı şeyden iki tane yapmayı hiç sevmiyorum. Astarı-yüzü derken dört tane şapka kesip-dikmiş oldum. Bir üçüncüye dayanabilir miyim, bilemiyorum.



       Kafam dolu, yapılacak işim çok. Havalar soğudu, hep yağmur, hep yağmur... Çıldıriciiim...

      

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top