5 Kasım 2009 Perşembe

0

Siyah-Beyaz Kuşlu Boyunluk





       Bir önceki postumdaki boyunluk serimin ikincisi. Bir de kırmızı kumaşım kaldı. Onu da önümüzdeki günlerde yapacağım.



       İkiye katladığım kumaşın kenarlarını makina geçip, ters çevirdim. Boyun kısmına kanal yapıp içinden sutaşı geçirdim. Boyundan bu sutaşıyla bağlanıyor. Keçeden kuşumu da yakaya kondurdum.



       Pasaj' da satışa sundum. Kargo dahil 20 lira ve sadece 1 adet.









SATILDI



       Bu da kaç gündür yaptım yaptım dediğim şapkalarımdan ilki. Hani şu küçük olup kardeşime verdiğim. Başarısız fotolardan biri. Başarılı olanları ileriki günlerde görebileceksiniz. (inşallah) :)



       Tepeden çekmeye kalkınca şapkadan çok arkaplanı çekmişim. Çıplak mankenim de girmiş olaya.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top