24 Kasım 2009 Salı

0

Yaz Gelsin, Balıklar Gibi Yüzelim...





       Maille, telefonla, yorumlarla beni merak edip ilgilenen arkadaşlarıma çok teşekkür ederim. İyiyim, herşey yolunda, sadece vakit azlığından bloğa yazı giremedim. Merak edilmek güzel şey gerçekten, çok teşekkür ederim. İlerleyen günlerde mahsullerimi paylaşırım.



Devamı için başlığa tıklayın...











       Keçe balığımı buraya aktardıktan sonra "bir tuhaflık var bunda" dedim. Varmış gerçekten. Balığın olduğu bölüme aparatları ters yönde takınca balık, "ölü balık" olmuş :) Sonra düzelttim ama fotoğrafını tekrar çekmedim.





       Bu balığı keçe yüzüklerle beraber yapmıştım. Mavi keçeyi oydum, altına kırmızı koydum, duma duma duum. Kenar konturlerini yine kırmızı keçeden, ayrıca yaptım. Arkasına döküm kolye aparatı yapıştırdım. Dökümün halkalarına boyun ipi ve temaya uyan döküm deniz yıldızı ve carettayı taktım.







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top