21 Aralık 2009 Pazartesi

0

Bir Sürü Kuş Yaptım, Ev Kuş Cennetine Döndü :)





       Yaklaşık iki hafta kadar önce şeker mi şeker bir müşterim oldu. Kendisine müşteri derken tuhaf oluyorum, çünkü karşılıklı mesajlaşmalarımız, tatlılığı, ne istediğini bilmesi, aynı telden çalmamız ilişkimizi alışveriş boyutundan çoook ötelere taşıdı. O hayal etti, ben gerçekleştirdim. "Görmeden beğendim", diyerek bana olan güveni ve desteği, gördüğünde beğenisini içten ifadesi benim için en güzel karşılıktı.



    Bu kuşları da onun için yaptım. Her istediği çalışmaya anlam yüklemesi, bunu dilemesi de zaten severek yaptığım işime şeker,bal,kaymak oldu.



 

Devamını başlığa tıklayarak okuyabilirsiniz.









       Zümrüt hanım detaylarını belirlediği kuşlarla, kendisinin de dahil olduğu, birbirine çok bağlı, sevgi dolu üç kız kardeşi anlatmamı istedi benden. Ben de bu şekilde yorumladım isteğini... Sevgiyle yapılmış, mis kokulu kuşlar gönderdim ona.





       Siparişleri bugün eline geçmiş. Kolide üç tane de kokulu kapı süsü vardı. Onları da daha sonra paylaşırım. Çok beğenmiş, bu kuş setinden üç tane daha istedi.





       Zümrüt hanım çocuk beslenmesine önem veren anneleri hedefleyen çok güzel çalışmalar yapıyor. Çok takdir edilesi çalışmaları var. Bebeğim ve Biz dergisinde yazıyor. Bu konudaki çalışmalarına Yiyorum Büyüyorum, sitesinden, facebook grubundan,  videolarına buradan, bloguna da buradan ulaşabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top