11 Aralık 2009 Cuma

0

Kuşlu Organizer



       Dün bahsettiğim sürpriz çalışmam. Yaparken çok eğlendim. Çok sorunsuz ve yolunda gitti. Sonuçtan da çok memnun kaldım. Bu küçük defter boyutundaki organizer, bir sürü ıvır zıvırı toplayabiliyor. Tamamen kendi tasarımım. Nette çok gördüğüm rulo olanlarından yapmak için kumaşları almışım. Elyafsız çok zayıf göründüler gözüme. Evde de elyafım yoktu ben de bu şekilde tasarladım. Desenli kumaş Sarar' ın nevresimlik kumaşlarından, pembe kumaşsa yine Sarar' ın pamuk sateni. Yandaki kumaşlar sıradakiler...



Devamı için başlığa tıklayın...









Toplu iğne ve dikiş iğneleri, çengelli iğneler için iğnelik bölümü...







       Katlanıp, kolayca açılıp-kapanabiliyor.



       Sağ üst köşedeki dikilmiş kese detayı da kafamda  o an yanan ampullerden biriydi. Düğme vs... koumak için iyi oldu. Çok sevdim ve tasarlarken daha birçok kullanım alanı geldi aklıma.











Etsy ve Pasaj'a ekledim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top