27 Ocak 2010 Çarşamba

0

3 Boyutlu Kelebek ve Küçük Çanta

Yuvarlak bir motif örüyorsunuz, sonra 1 karış kadarda zincir çekiyorsunuz.
Ördüğünüz bu motifi ikiye katlıyorsunuz ve 3 boyutlu kelebeğiniz oluyor...
Bu kelebeği toka olarak yapmışlar, belki kızıma yaparım diye örneklik çıkardım ama benim kızımın saçlarıda kısa yapsam takamam ki, uzamasını beklemeliyim.
Kelebeğin şemasını buradan aldım, yapmak isteyen olursa inceleyebilir.
Bu kelebekle ilgili renkli planlarım var, bakalım nasıl birşey olacak...



Birde bu çanta...
Kursta herkesin çok hoşuna gitti, bizde birkaç tanesini aradan çıkarıverdik.
Daha önce bu yazımda ne olduğunu yazmıştım, bilen bilir gerçi...
Bu çantayı İclal Abla ile birlikte yaptık, kalıbı ben hazırladım, süs dikişlerini o yaptı, benim makinamın böyle süs dikişleri yok maalesef... Kumaş yine ona ait. Buradan ona da teşekkür ederim. Bende hemen diğer çantam ile değiştirip bunu kullanmaya başladım bile.
Biz bu çantalardan yakında seri üretime geçeriz diyorum... He he...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top