9 Ocak 2010 Cumartesi

0

Basit Ahşap Raf

Küçük çocuklu bayanlar özelliklede kız çocuğu annesi olan bayanlar, makyaj malzemelerini çocuklardan saklamak zorunda kalıyor. Yoksa aldığımız hiçbir şeyi kullanamıyoruz 2 saniye gibi kısa bir sürede kırıp dökebilmek gibi yetenekleri var çocukların. Bende 3.5 yaşındaki bir kız çocuğı annesi olarak kozmetik malzelerimi koyacak yer bulamıyordum. Çekmece olsun, makyaj çantaları olsun benim kızın elinden hiçbir şey kurtulamıyordu. En sonunda yüksek bir yere basit bir raf yapmaya karar verdik.


Makyaj masamın üzerinde raf olmadan önceki hali

2 adet raf demiri ve ona uygun büyüklükte ahşap raf parçası


Mobilyalarıma uyan aynı renk bulamadık ama olsun bunlarda işimi görüyor sonuçta. Orta boy raf demirinin tekinin fiyatı 2 lira. Eşim ahşap raf parçasını demire uygun olarak 5 liraya kestirmiş. Bu rafın bana maliyetini 9 liraya geldi. Rafı kendimiz monte ettik.



İşte rafın monte edilmiş hali

Ve kullandığım malzemeleri üzerine dizdim.

İlk önce raf büyük geldi gözüme keşke daha küçük parça kestirseymişik dedim. Sonra malzemeleri üzerine dizmeye başladıkça küçük bile geldi.

Şimdi kızımın kolay kolay ulaşamayacağı bir yerde rahat rahat duruyor malzemelerim. :))



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top