19 Ocak 2010 Salı

0

El Boyama Siyah Tuniğim...





       Bu önizlememi belki hatırlarsınız. Hatırlamıyorsanız tıklayın. İşte bu tuniği-elbiseyi o zamanlar bitirdim ve  çok defa giydim ama fotoğraflayamamıştım. Bugün yine giydim ve fotoğrafladım. Duruma göre elbise ya da skinny jeanlerin üzerine tunik olarak giyiyorum. Bol olduğu için normal kesimli pantolonlardan çok dar kesimlerin üzerinde güzel duruyor.

Devamı için başlığa tıklayın...







       Önizlemede göreceğiniz üzere, kumaşı kestikten hemen sonra stencil tekniğiyle boyadım. Kenarlara kontur geçip astar renginin fazlalıklarını kapattım. Kuruduktan sonra tersinden ütüyle fikse ettim.



       Kemer, yaka ve kol manşetlerini lycralı geniş dantellerden çalıştım. Yakayı kafanın geçmesi için omuzdan küçük bir açıklık bırakıp, çıt çıtla tutturdum. Dantelin enine hiç dokunmayıp, kendi halinde bıraktım. Kemeri de danteli bel ölçümde kesip dikişle birleştirdim. Kafamdan ya da ayaklarımdan geçirip giyiyorum. Giyilen kemer yani bu :) Dantelim çok yumuşak, kaliteli ve esnekti. O nedenle bu şekilde çok rahat kullanıyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top