28 Ocak 2010 Perşembe

0

Jean Kumaş Organizerim



       Yine ama bu sefer kendime jean kumaştan organizer yaptım. Bu kocaman, duvara asılanlardan :) İki gündür kullanıyorum. Çok memnunum. Kutulardan daha kullanışlı. Sürekli kaybolan makaslarım, kalemlerim de elimin altında...

Devamı için başlığa tıklayın...





       3 boyutlu cepleri cırtlı çalışıp, istenildiğinde zeminden ayırmak niyetindeydim. Evde cırt kalmamış. Sabah olmasını bekleyemeyip, diktim. Ceplerin alt kısmına içeriden, düzgün durması için kalın mukavva yapıştırdım.



      





 Diğer çalışma odamın fotoğraflarını görenler için; burası neresi diye şaşırmayın. Burası kışlık evdeki çalışma odamın bir köşesi. Aslında depremden sonra dolap odası yaptık bu odayı. Deprem sırasında yaramazlık yapıp devrilen tüm dolapları bu odaya koyduk. Şimdi çoğunda benim malzemelerim duruyor.

       Spor aletlerim, teçhizatlarım, çift kişilik bir yatak, ütü masam ve benim gün geçtikçe çoğalan takıl-tukullarım bu odada barınıyor.







       Organizerin en büyük cebinin üzerine daha önce yapıp ne yapacağımı bilemediğim, kenarda duran bu el çalışmalarımı yapıştırdım. Temaya uygun oldu. O tel kız ben oluyorum :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top