1 Şubat 2010 Pazartesi

0

Arçelik Saç Şekillendime Seti

Geçen gün bu şekillendiriciyi aldım, şöyle deneme maksaklı olarak maşayı kullandım ama saçımda herhangi bir şekillendirici olmadığı için, birde ilk denemem olduğu için sadece saçımın ucu kıvrıldı. Aslında ben sadece maşayı istiyordum, yanında fırçasınıda görünce çok sevindim. Ben bunları ayrı olarak satılıyor diye düşünmüştüm. 40 tl.ye aldım fiyatıda piyasaya göre çok çok uygun. Umarım istediğim gibi şekillendirir saçlarımı.


Şimdi ben bunları kullanmak istiyorum ama saçıma ne sürmeliyim, köpük sprey, jöle hangisi daha iyi olur. Fazlada yapmacık dursun istemiyorum ama... Kullanma talimatında kökten uca doğru sarın yazıyor. Ama net.ten biraz baktım bazı arkadaşlar ucundan saç köküne demiş.
Yani kararsız kaldım, bu yazıyı okuyupta, maşa kullanan varsa bana bilgi verirse çok sevinirim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top