15 Şubat 2010 Pazartesi

0

Beklenen Kargo Geldi...

Sevgili http://nazardeymesin07.blogspot.com/ 200. izleyicisi olmuştum ve bana bir hediyesi olduğunu haber vermişti. Nasıl sevindim anlatamam. Paket bugün elime ancak geçebildi. Daha doğrusu ben ptt.ye gidip paketi aldım, zaten giyim kursumuz ve ptt aynı binada.

Beyaz ve altın sarısından çok güzel tepsi örtüsü ve su bardağı aksesuarı göndermiş. İçinden birde not çıktı, notu okuduk sonra fark ettik ki nottaki çiçek oraya yapıştırılmamış özenle yapılmış broş olduğunu gördük.

Bugün kursta 3 kişiydik, Hocamız, Hatice arkadaşım ve ben. Broş hocamızın hoşuna gitti, bardak aksesuarı Hatice arkadaşımızın, gerçi ilk önce ne olduğu anlayamadık hemen taktı bileğine öyle de çok hoş durdu.


Ben bunları kullanmaya kıyamam ya, o kadar güzeller ki, kızımın çeyizine koysam o da daha çok küçük. En iyisi vitrine koymak, bakmakla yetinmek. :))

Buradan http://nazardeymesin07.blogspot.com/ arkadaşıma çok çok teşekkür ediyorum.
O kadar güzel işler çıkartıyor ki sizinde görmeniz lazım. Ben yaptığı işlerin hepsini ayrı ayrı çok beğendim, sizinde hoşunuza gideceği düşünüyorum.

========================================================

Bu işlemede hafta sonu yaptığım çalışma. Adı da "Gezmeyi Seven Hatun".
Böyle büyük göründüğüne bakmayın, avuç içi kadar birşey.
Küçük olunca çalışmak daha zormuş.
Bu arada fark ettim ki ayakkabıyı yarım bırakmışım, daha fazla unutmadan yapsam iyi olacak.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top