22 Şubat 2010 Pazartesi

0

Dikkat: Evrene kötü enerji yolluyorum!

Şimdi ben futbol hakkında yazsam 2010 saçmalama kotamı doldurmuş olur muyum? Hı? hani böyle tek seferde bütün kotayı 2010'un eline verip yollasam? Kime diyorum kime sesleniyorum belli değil, böyle başladı böyle gitsin madem.
"Güiza'nın ahı tuttu!" ahahah..

Bir itiraf: Bülent Arınç beni bir gün delirtecek. Adam ciddi anlamda sinirlerimi bozuyor doktor.

Bir haber: Balkonumdaki uzaylılar birilerini karşılamaya hazırlanıyorlar. Bu aralar bir telaş içindeler, böyle heyecanlı yanıp sönmeler, abuk sabuk renk değiştirmeler falan aldı başını gidiyor. (İçlerinden izliyorum bildiriyorum daha ne?) Kim gelecek diye sordum, kim? dediler. Galiba haberleştiler bi şey oldu, kurtarılmayı bekliyorlar. Giderken beni de götürün dedim, Sen? dediler. İşte o an bütün kuşkularım yok oldu, bunlar hakikaten gidici! ühüü..

Sap ile saman karıştırma örneği: Farmville'de oldu bu. Çiftlikte Eyfel var, köpek yok.

Kötü fena enerji yollama şeysi: Anneannem bela okumayın derdi. Döner gelir okuyanı bulurmuş. Bilim bunu ipini koparan enerjinin huzursuzluğu prensibiyle açıklıyor bugün. Öyle eskisi gibi adrese teslim beddualar yok günümüzde. Rotasyon usulü herkese bir fasıl uğruyorlar. Kimin belasının kimi bulduğu belli değil, dikkatli olmak lazım. Ve lakin, bu akşam okuduğum bir haber üzerine evrene bir miktar çok kötü fena enerji salacağım. (Çok rica ediyorum güdümlü enerji gibi bi şey bulunsun bu arada. Kime yolluyorsak oraya gitsin geri gelmesin, çünkü bu yolladığım döner bana gelirse Güiza'dan beter ahahahh..)

Yandan yandan irdelemesi: Saçlarımı kestirdim, mutsuzum. Yanları yamuk ve uzun.. arkası derlitoplu ve kısa.. önleri gözüme gözüme kakül, her yanı sinir. höff

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top