18 Şubat 2010 Perşembe

0

Jean Kuşlu Magnet Organizer... (dört kelimenin üçü Türkçe değil, kendimi esefle kınadım, ibret olsun diye de silmedim)

       Hani geçenlerde sormuştum ya; ne yapsam bunlardan, diye. İşte yaptım ve güzel sahibine yolladım, eline geçmiş bile. Arkasına mıknatıs yapıştıdım. Faturaların vs... sığabileceği bir organizer magnet oldu.

       Başka fotoğraflar da çekmiştim ve en önemlisi dün yaptığım kuş aplikelerim de içindeydi. Hepsini silmişim. Üstelik tam temizlik yapıp, geri dönüşüm kutusunu da boşalttım. Resimlerimi düzenliyordum. O onun içinde, vs... çok ta yer kaplıyorlardı. Gitti dağ gibi aplikelerim, dün akşamki önizlemenin devamı boyunluklarım... (siz bu postu ertesi gün okuyacağınız için birgün önceden düşünün) Ayakları oyalı kuşlar yapmıştım. Etsy'e koyacaktım. Kargoyu da bugün yolladım. Tekrar fotoğraf ta çekemem. Neyse giden bu olsun....

     

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top