7 Şubat 2010 Pazar

0

Prova Mankeni

Gördüğünüz şu mankeni ne zamandır istiyordum. Sonunda benimde bir tane oldu. Bu manken aslında ablamın. Düğününden sonra gelinliği için alınmıştı sanırım, tam olarak hatırlamıyorum ama gelinlik bu mankenin üzerinde olduğunu hatırlıyorum. Tabi ablam 36 beden, mankende 38 beden olunca mankene bile gelinlik zor olmuş, he he...

Ablama sorup isteyince sağolsun kendisi çıkardı verdi, buradan Esin Ablama kocaman teşekkür ediyorum beni masraftan kurtardı. Ayrıca İstanbul'lardan buralara kadar taşıyan eniştemede teşekkür ederim. Benim kızım Esin ablama "Hanım Teyze " dediği için adınıda hanım teyze koyduk. Artık diktiğim kıyafetleri onun üstünde prova edip, fotoğraflarım artık. Kendi kendime makinayı kurup fotoğraf çekmek zor oluyordu doğrusu..



İşte buda kursa başladığımın 2. haftasında diktiğim elbise. Bunda da yine değişiklik yaptık. Lacivert yerleri kumaşın rengindendi. Ama biraz daha havası olsun istedik ve düz renk çalıştık. Sağolsun kurs hocamız bu konularla bizi çok yönlendiriyor. O söylemese benim aklıma bile gelmezdi. Kalıp yine burda dergisinden... Bu arada fark ettim ki hep yazlık birşeyler dikiyorum. Özelliklede bir sürü elbise modeli not almışım. Tekrar gözden geçirsem iyi olacak sanırım....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top