3 Mart 2010 Çarşamba

0

Analı - Kızlı Kabanlı

Sonunda kabanımı fotoğraflayıp yayınlayabildim.
Daha önce kızıma kaban dikiyorum diye burada yazmıştım, bloğuma ziyaretime gelenler bilirler zaten. Kabanları bitirmeden önce kalan kaşe kumaştan, astarı polar, yakaları fırfırlı yelek yapmıştım, ona da buradan bakabilirsiniz.



Birkaç işi birlikte yapmaya çalıştığım için, bitirme sürem uzuyor haliyle. Birde dikiş makinam bozulmuştu, sorunu nedir diye düşünürken mekiğinin kırık olduğunu fark ettim. Sorun sadece kırık mekikten kaynaklanıyormuş, servisine götürdüm mekiği değiştirince düzeldi çok şükür. Gerçi o mekiği nasıl kırdım hiç bilemiyorum ama, neyse
Bu elbisenin de kumaşını annem sandıktan çıkarıpta verdi. Çook eski biz kumaşmış, kullanırsan al değerlensin demişti. Bende ondan böyle bir elbise yaptım, tabi henüz bitmedi, kolları ve etek ucunun temizlenip dikilmesi lazım. Kumaşını ve desenini çok sevdim, yaz gelse de giysem :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top