16 Mart 2010 Salı

0

Eşofman Paçası Kısaltma

Daha önce bu yazımda kot paçamı nasıl orjinal olarak kısalttığımı yazmıştım. Şimdi eşortman kumaşı pamuklu ve çok esnek penye tarzı olduğu için kesmesi bişey değil ama dikmesi zor. Bende en pratik yolunu seçtim kendime. İhtiyacımız olan malzemeler lastik, makas ve lastiği dikmek için ip (yada düğüm atın :) çengelli iğne. Paçanın iç tarafından makas ile çengelli iğne geçebilecek kadar kesin, geçirirken zaten kendisi açılma yapıyor. Ayak bileğinizi ölçün ve lastiği ona göre kesip dikin. İşte paçalar hazır.



Birde bu ayakkabıyı yeni aldım ama ayağıma vurdu. Sabahtan giydim, öğlende çıkardım. Sadece biri değil ikisi birden vurdu. Şimdi ben bu ayakkabıyı nasıl yapsam da yağıma vurmasa. Dar gelse kalıba koyalım ama dar gelmiyor. Ayağım içinde oynuyor sürtünmektenmi acaba vuruyor. Kalın çorap giyip evde test sürüşü yaptım yine kar etmedi. Bilgisi olan paylaşırsa çok sevinirim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top