28 Mart 2010 Pazar

0

Keçe Çiçek Yapımı (Kendin Yap-Do It Yourself-DIY)

       Keçe çiçeklerimin yapımını, aşamalı fotoğraflarla anlatacağıma 10 marifette söz vermiştim. Geç te olsa sözümü tuttum. Bahar yeni geliyor, haydi siz de yapıp kondurun bir yerlere kendi çiçeklerinizi...
Evet başlıyoruz. Ta taaaaaaam...
Keseceğiniz keçe dairelerin çapını istediğiniz boyutlarda ayarlayabilirsiniz. Benimkiler 6 cm. çapında.
Kestiğimiz daireleri fotoğraflardaki gibi spiral formunda kesiyoruz.Görüldüğü gibi boyutları birbirinden farklı açıklı, koyulu yapraklar kesiyorsunuz. Ben hiç kalıp kullanmam, gelişigüzel kestim. Siz de doğadan ilham alıp farklı formlarda yapraklar kesebilirsiniz. Bu en kolayı...
       Zemin için gelişigüzel formda doğal bir keçe parçası kullandım.(tok durması için). Biraz geniş tutun, daha sonra arkadan fazlalıkları kesebilirsiniz. Benimki kesilmeye gerek kalmayacak boyutta, bundan küçük kesmeyin. Yaprakları önce altlardan birbirine yapıştırın, daha sonra ortaya minik bir silikon sıkarak elinizle birleştirip, fotoğraftaki formu vermeye çalışın. İyice kuruyunca zemine yapıştırın.

Elinizle çiçek formu verdiğiniz spirallerin uçlarını yapıştırın, arkasına katların aralarına gelecek şekilde bolca silikon sıkın ve zemine yapıştırın.
Broş olarak kullanacaksanız arkalarına broş iğnesi yapıştırın. Artık sevgili çiçeklerinizi canınızın istediği yere takabilirsiniz.
(Bloggerın yeni fotoğraf yükleme paneli deli eti beni, hiç sevmedim, çok kullanışsız. Alışırız zamanla ama ben diğer paneli daha çok sevmiştim...)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top