1 Mart 2010 Pazartesi

0

Kedi,Köpek,Kuş Magnetler

        Dün akşam ilk defa Pazar gününe rağmen evi derli toplu tutabilmeyi başararak, ütülerimi vs. de bitirdim, bir de kek yaptım. Çay ve kek eşliğinde malzemelerimi oturma odasının bana ait köşesine yaydım. Bunlar çıktı ortaya. Kedi ve köpek sadece ikisi. Daha çoook şey yaptım. Parça parça paylaşacağım. Önce karada gezenlerden başlayayım. Köpekcik  Bıdık'tan esinlenme... Zaten ben başka türlü köpek yapmayı beceremiyorum. Elim hep bu cinse gidiyor :)



       Şimdi, elimden çıkarmadan kalıplarını çıkarmam lazım bu figürlerin. Ben tersim biraz. Önce kafadan keser, bir sonraki yapacağım diğerinin aynısı olsun diye ilk yaptığımın üzerinden kalıp çıkarırım.

       Hayatımda sanırım ilk kez kedi yaptım. Aşırı ve mıncıklayarak köpeksever biri olarak, kedileri sadece uzaktan severim. Yavru olanlarını kucağıma alırım sadece. Kediler bana soğuk geliyor. Köpeğin samimiyetini, saflığını göremiyorum kedilerde. Kediseverler kızmasın, alışmadığım için belki de... Severim ama uzaktan.  Hatta Cipsy ve Arap'ın annesi Ayça'cım hiç kızmasın. Bu güzel keçeler ondan çünkü. Siz de zengin renk çeşitleriyle bu keçelerden edinmek isterseniz, çok uygun fiyata Ayça'nın Pasajında satışta. İsterseniz parça, isterseniz metre işi alabiliyorsunuz üstelik.



       Aaaaa yazmayı unuttum; tüm bu şirinler buzdolabı magneti. Arkalarına mıknatıs yapıştırdım. Boyutları da öyle minicik değil. Yaklaşık 15- 20cm.den başlıyor. Aşağıdaki fotoğraftaki tatlı, üçlü  magnet, bugün kargoladığım kırmızı kaftanlı boyunlukla birlikte hediye olarak yeni evli sahibine uçtu bile :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top