16 Nisan 2010 Cuma

0

Elbise

Fotoğraf makinam hala tamirde olduğu için size bilgisayarda yüklü olan bu elbiseyi göstemek istedim. Aslında şuan herşeyi bitti ama makinam gelmediği için bitmiş halini yayınlayamıyorum.

Kendisi canım yeğenim için düşünülüp bir gecede kaba taslağı bitirilip ertesi güne provaya yetiştirildi. Ama bizim cadı, ben bunu giymeeem, ay teyze sen benim ne zaman elbise giydiğimi gördün deyince bana kaldı... Bir defa giy üstünde göreyim dedim o da yok. Şimdiki gençlik böyle sanırım. Arkadaşımın düğünü var deyince bende kendimce güzel bir elbise dikeyim dedim. Ama kendisi daha önce şurada onun için yapmış ve sonradan boyunu kısalttığım eteği giyecek sanırım. Altına da kesin spor ayakkabı giyer bizim cadı...



Bu elbiseyi daha önce buradan hatırlayan olabilir, çünkü daha önce çalışmıştım. Hatta kardeşim için elbise boyundan kısaltma yaparak hamile bluzu olarakta çalışmıştım.

Bu aralar yeni birşeyler dikmeye çalışıyorum. Kızıma ve kendime birer şapka diktim. Spor bir gömlek, anneme ve kendime pantalon... Birde drapeli bir elbise hazırlığı içindeyim, kalıplarını ve kumaşı biçtik, sıra yapmaya geldi. Ama biraz fazla karışık kurs hocamız olmasa elbiseye cesaret edemezdim. Güzel bir model olacak gibi, makinam bir an önce gelsede bende fotoğraflayabilsem.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top