1 Nisan 2010 Perşembe

0

Sevgili Günlük- Çalışma Anı...

       Dün Amerika'dan Olfa bıçaklarım, matım ve fotoğrafta olmayan şekilli kesicilerim geldi. Alış ve geliş hikayesi için ayrı bir post işgal edeceğim. Buraya sıkıştırmayayım. Özellikle alt fotoğraftaki en sağdaki alet müthiş bir icat. Bir önceki gri peçete halkalarının çiçeklerini onunla kestim. Kesen, biçen,diken herkeste olması gereken aletler bence. Keşke daha önce alsaymışım, dedim 1 günlük denemeyle bile...
       Dün Etsy vasıtasıyla Kanada'ya özel bir sipariş aldım. Daha önce yaptığım bu lavanta kokulu  yastıkların daha büyük boyutunu istedi müşteri. Böylece  Sesideco'dan ilk satışımı yaptım ve cicilerimi ilk bu çalışmamda kullandım. Uğur getirir inşallah...
       Çalışırken fotoğraf makinası yanımda duruyordu ve dayanamayıp çektim fotoğrafları. Bitmiş iş olsa güzel çıkmazdı fotolar. Gece ışıkta, hiç özenmeden iyi çıkınca ilk foto, diğer aşamalarda da çekmeden edemedim.


       Yarın dikip, içini dolduracağım. (Siz okurken yarın bugün olacak, şu an gece 1.35) Son detaylar eklenip, tül kese dikilip gönderilecek. Elyafım ve lavantam bitmiş, bugün onun için ağırdan aldım. Zaten müşteriye Cuma sabahı gönderirirm demiştim. Yoksa bugün ne yapar eder bitirdim. Acele etmeden, sakin sakin çalışınca fotoğrafa da, posta da zaman kalmış oldu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top