27 Nisan 2010 Salı

0

Sinir Olmamak Elde Değil !!!


Geçen hatfa makinamı tamire verdim diye yazmıştım ya ,makinamın hafıza kartı yada ne zımbırtı kartı neyse işte o kırılmış, değiştirme maliyeti 150TL.miş, yere düşürüldüğü için de garanti kapsamına alınmıyormuş. Bu makina 1 sene önce yere düşmüştü kafası şimdi dank etti harhaldeki çalışmıyor. Ya 50tl deseler tamamda 150 çok değilmi ya, zaten fotoğraf makinaları bu kadar, yuh yani diyorum. Biraz kabalaştım belki bende farkındayım ama inanın bunlar yumuşatılmış sözler. Tamirat fiyatını duyunca makinamın bana geri gönderilmesini istedim. Elime geçer geçmezde başka bir servise göstermeyi düşünüyorum bakalım onlar kart için ne kadar para isteyecekler, eğer arada %50 fiyat farkı çıkarsada servisi şikayet etmeyi düşünüyorum. Çünkü daha önce de değiştirdikleri makinayı şikayet etmiştim, o yüzden bu kadar fazla maliyet çıkarıyor olabilirler mi?

Sinir oldum çünkü makinamda bu kadar fazla hasar olduğunu düşünmüyorum...
Sinir oldum çünkü istedikleri fiyat bence çok fazla...

Sinir oldum çünkü şu sıralar gerçekten makinaya ihtiyacım var...

Sinir oldum çünkü 1 ay sonra kızımın doğum günü ve o zamana kadar kesin yapılamaz hep böyle problem çıkarır.

Ha bu arada arçelikten buharika almayı düşünüyordum ya, bu sinirle ondan da vazgeçtim. Nasıl olsa aynı model ve özellikleri beko da var.(Gerçi beko ve arçelik aynıymış galiba tam bilemiyorum. ) Anne Kaz.da çok problem yaşamız bir daha arçelik bayisine bile uğramam demişti ya, ben kapısının önünden bile geçmem artık. Hiçbir ürününü de kimseye tavsiye etmiyorum bundan sonra.

Birer birer müşteri böyle kaybediliyor sanırım !!!



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top