17 Mayıs 2010 Pazartesi

0

Ben Geldim

       Biz yerleştik :) Bu akşam bir posta daha malzemelerimin birazını taşıdım. (eşim isyanlarda, taşı taşı bitmiyor) Az önce halılarım yıkamadan geldi. Ev misler gibi kokuyor. Geldiğimiz günden beri de daha evde oturup tadını çıkaramadım gibi birşey. Havanın ısınmasıyla birlikte gezmeler de başladı. Bu sabah çok tatlı bir grupla kahvaltıdaydık. Akşam beşte eve geldik. Fırsat buldukça getirdiğim kolileri yerleştiriyorum. Bu hafta içi yetişmesi gereken siparişlerim var. Gidilecek yerler var. Gece muhabbetleri var. Gün yetmemeye başladı... Neyse herşey yolunda, mutluyum, mutluyuz... Mailden, yorumlardan soranlara toptan bu postla cevap vereyim istedim. Şimdi son getirdiklerimi yerleştirip, yapabilirsem siparişlerimi tamamlamaya çalışacağım.



      Yakında görüşürüz...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top