3 Mayıs 2010 Pazartesi

0

Nazar Kuşları Sünnet Seti



      Geçtiğimiz hafta çalıştığım sünnet hediyesi kuşlu anahtarlıklar, altın yastığı ve maşallah bandından oluşan sünnet seti.
Yiyorum Büyüyorum' un annesi :) Zümrüt'ün oğlu, Alex Kaan için özel olarak tasarladım.
       Sünnet süslemeleri ne yazık ki, çoğunlukla satenler, simler, parıltılar içinde, annelerin kadınsı zevklerine göre (ki ben kadın ve anne olarak ta simli, şatafatlı takımları, havluları, vs... eşyaları kendim de kullanmam) yapılır. Ben buna çok karşıyım. Bu hazırlıklarda çocukların çocuk olduğunu unutmadan, onlara hitap edecek süslemeler kullanmaktan, hatta sadelikten yanayım. Zümrüt' le de aynı zevkte olunca ortaya bunlar çıktı. Kumaşçıya gidip sünnet sepeti süslemek için kumaş arıyorum, deyince saten kumaşların olduğu bölüme aldı beni. Bense kafamda pötikare düşüncesiyle girmiştim ve öyle de çıktım.


Aynı tema renklerle oynanarak kız ya da erkek bebek doğum mevlütlerinde de kullanılabilir.
Konu hakkındaki daha önceki yazımı ve kendi oğlum için 8 yıl önce diktiğim Winnie The Pooh temalı sünnet pikesini buradan görebilirsiniz...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top