1 Haziran 2010 Salı

0

Altı maddelik hiç listesi

Aslında yazmak için kendimi zorlamamam lazım ama bu seferlik doğru ya da yanlış bütün klişeleri es geçiyorum ve kendimi zorluyorum: Yaz kızım Periğğ! YAZ!

Şimdii.. Bu mikemmel girişi yaptıktan sonra gündem maddelerini sıralıyorum, dikkat buyurunuz lütfen:

1- Sefgili kuzenimin 2.bekarlığa veda partisi içeriği ve içerdiği güsellikler (uu beybii) hakkında edepli bi şeyler yazılacak. Ve fakat; her ne yazılırsa yazılsın sadece blogta bulunacak , cümle aile ferdinin arkadaş diye eklendiği facebook mecrasından zinhar uzak tutulacak.

2- Şöyle bi şey düşündüm: Tıpkı devletlu hünkarımız Recep Tayyip gibi ben de İsrail’e sözler hazırlamalıyım. En üst perdeden böyle hamasetin belini kıra kıra bi yüklenmeliyim. Mangalda kül bırakmayacak kadar kükremeliyim ve 548076. tekrar da olsa satırı satırına herkesin söylediklerini ezber geçmeliyim. Belki sonra sıra bir aşk gemisi konseptiyle Akdeniz yolcuğuna çıkan gemiye alınan 1 yaşındaki bebeğe gelir. (Çünkü öyle anlaşılıyor ki, sekiz saat konuşup çözüme dair bi şey söylememek ortalama altı zekaları pek bi heyecanlandırıyor. Zaman tribünlere oynama zamanı napcen?)

(Bu fasılda ön not olsun: Çocuklarının yaşamına değer vermeyen, onları ellerine taş sopa silah vererek ön saflara süren, onların ardına saklanan, sinen, ve onların dökülsün diye uğraştığı kanlarından nemalanmaya çalışan hiçbir toplumun ihya olacağına inanmıyorum. Bebeğini kendine siper eden Hamas eşkiyasından da, tankının üzerine çocuk mıhlayan İsrail haydutundan da aynı şiddetle nefret ediyorum. Dinlerini insanlıklarının önüne koyan, milliyetlerini insanlıklarının önüne geçiren herkesten eşit oranda tiksiniyorum. Öyle de adaletli bi hatunum anacım. Oldi mi?)

3- /Örtmeniimm mode on/ Bir diğer gündem maddem de bin yıl kadar okuyup, bin ayrı okul bitirip, bin türlü konuda binlerce ahkam kesen edebiyat parçalayan ve hatta şiyir yazan (öyyk) vatan evlatlarının ısrarla ve ısrarla yine ve yine, ayrı yazılması gereken de’leri ve ki’leri bitişik, bitişik yazılması gerekenleri ayrı yazması, soru eklerini kıyıp da ayıramaması hakkında olsun. Mümkünse (yani şu anki gıcıklığım devam ederse) epey bi çemkirilsin ve içimin yağları erisin. /Örtmeniimm mode off/

4- Lost’un finali hakkında akıllara ziyan bi çözümleme yazayım diyodum. Ben de herkes kadar kafayı yemiş bi insan evladıyım, arada kaynarım.

5- “Büyümek” hı hımm.. Yeterince büyüdüğüm için bu konuda ahkam kesebilirim gibime geliyor. Aslında aklımdan geçeni söyleyeyim madem: Sinestezi.net için yazmak istiyorum bunu.. Fena feci ayıp ettim, farkındayım, belki özür diye kabul ederler. (Aslındaa bi şey daha var aklımda, onu da sırası gelmişken söyleyeyim olsun bitsin: Sanırsam ben SanatLog’u da küstürdüm kendime:/ )

6- Sigararayı bırakınca aldığım (iki yıldır cazibeme dayanamadığı için beni bi türlü bırakamayan) hayın kiloları birer ikişer kışkışlamaya başladım. Saolsunlar beni üzmüyorlar bu sefer, efendi gibi kaderlerine razı olup çekip gidiyorlar. Lay lay loom öyle de sığ bi kadın kısmıyım.. İşte bu lay lay faslında uzun uzun dökülmek saçılmak istiyorum kısmetse.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top