18 Haziran 2010 Cuma

0

DIY Terlik süsleme

Evett herkes beğenmediği yada sevipte biraz daha modaya uydurmak istediği terliklerini şöyle bir alsın eline, değişim başlıyor.

Benim kullandıklarım bir türlü eskitemediğim burada da kurdela takarak kullandığım terliklerim.
Sandalet görünümünü vermek ve şıpıdık şıpıdık vuran terliklere sabitlik getirmek için 1 cm kalınlığında lastik.
Ve lastik ile uyumlu olması için kullanmadığımız yada gözden çıkardığımız bir adet kolye...

Ben terliği giyerek lastiği bileğime göre ölçtüm, ve bileğimin etrafında söyle bir tur attırarak iğne ile sabitledim. Daha sonra makinamın zigzag ayarı ile lastiği bir güzel monte ettim. Lastik takması bu kadar elle ilede tutrulabilir yeterki dikişi sağlam olsun.
Daha sonra kolyeyi istediğim yerlerini kullanmak için parçalarına ayırdım. Nasıl daha hoşuma gider diye birkaç yerine tuttum ve en son yaptığım şekline karar vererek onuda bir güzel monte ettim.

Lastik olarak ilikli lastik kullandım, böylece kolyeyi lastiğe zarar vermeden ucuna iliştirdim. Bu lastik daha esnek ve diğer lastiklere oranla daha az sıkıyor. Tabi birde delikli delikli farklı bir hava verdi.

Kalan boncularlada broş yaptım onuda başka bir zaman eklerim artık...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top