10 Haziran 2010 Perşembe

0

Esse Alışverişim

       Esse Mağazalarından İstanbul'a gittikçe alışveriş yaparım. En son Bursa' dan birşeyler almıştım. Esse'nin online satışı başladığından beri, gözüme kestirdiklerim vardı. Geçen hafta sipariş verdim. Cumartesi günü kargom geldi. Birkaç parça üründen biri yanlış gönderilmiş. Bambu bulaşıklık yerine, çelik bulaşıklık yollamışlar. Off, peşine düşmek gerekecek, diye düşündüm, keyfim kaçtı açıkçası. Hafta sonu olduğu için müşteri hizmetlerine telefonla ulaşamadım. Mail attım. Pazartesi tekrar aradım. Telefona çıkan bey, mağazayla görüşüp bana döneceğini söyledi. Aradığımda sabahtı. İkindiye doğru arayıp, yanlış gelen ürünü karşı ödemeli göndermemi söylediler. Salı günü kargoladım. Bugün Perşembe ve asıl istediğim ürün bu sabah elime geçti. Açıkçası böyle hızlı bir işleyiş beklemiyordum. Çok memnun kaldım. İlk alışverişim yanlış gelince, bu online ilk ve son Esse alışverişim, demiştim ama bu sabah itibarıyla öyle düşünmüyorum. Teşekkürler ESSE...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top