1 Haziran 2010 Salı

0

Halk Eğitim Sergimizden Kareler

Bugün halk eğitim kursumuzun son günüydü diyebilirim. Dün bütün gün uğraşıp kurs boyunca diktiğimiz kıyafetleri serdik, o kadar çok kalabalıktı ki katılan grupların hepsinden birer fotoğraf eklemek istiyorum
İlk önce bizim giyim kursumuzdan fotoğraf. Giyim üretim teknolojileri kursu... Bunlar sergilediğimiz kıyafetlerin bir kısmı diğer fotoğrafların içinde insanlar çok oldukları için eklemedim.


Nakış kursu; onlarda çok güzel işler çıkarmışlar, hele bazıları vardı belli ki çok emek harcamışlar.




El sanatlarından adını tam bilmiyorum ama bayan ahşap oyma sanatı dedi, tablolar 3 boyutlu olarak görünüyordu, ilk önce fotoğraf çekerken bir bayan yanıma gelip neden çektiğimi sordu, internette bloğuma eklemek istiyorum deyince şuda benim buda benim diyerek bütün yaptığı tabloları bana çektirdi :))



Takı kursuda varmış onu hiç duymamıştım, hocadan izin alıp onuda fotoğrafladım.



Dün bayağı bir kalabalık ve yoğun geçti, bütün katılan kurs öğrencileri yaptıklarını sermek için harıl harıl çalışıyordu. Kimi asıyor, kimi ütülüyor bina içinde o kadar çok uğultu vardı ki akşam olunca kulaklarımda o uğultu hala vardı...



Ve bugünden bir hatıra...
Üzerimdeki elbiseyi daha önce iki defa çalışmıştım ve yeğenime diktiğim ama sonradan kendim giydiğim buradaki elbisemi giydim bu gün...

O kadar çok yorgumunki yarın yataktan hiç çıkmamayı düşünüyorum, şuan bile bu postu hazırlarken bulanık görünüyorum...

Dinlenmek istiyorum...
Dinlenmek istiyorummm....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top