2 Temmuz 2010 Cuma

0

2. Geleneksel Sapanca-Kırkpınar El Sanatları Festivali Başladı!!!

       Geçen yıl çok katılmayı çok istemiştim, kuzenimin düğün tarihiyle çakıştığı için katılamadım. Bu yıl kesin katılırım, dedim. Bir takım sağlık problemleri ve sonrasında çoğalan işlerim dolayısıyla hazırlanamayacağım için başvurmadım. Şu anki durumuma bakıp, çok isabetli bir karar verdiğimi düşünüyorum. Kuzenlerimin de orada standı var, hiç olmadı onlarla beraber stand açarım, dedim ama kenarda köşede yapılmış pek birşeyim yok. Aklım kaldı, fakat çok yetenekli birçok arkadaşım orada olacak. Ben de Cumartesi ya da Pazar günü onları ziyaret etmeyi düşünüyorum.





       Festival bugün başladı. 3 gün sürecek. Ağustos' ta tekrarlanacak.Az önce şiddetli yağmur yağarken onları düşündüm. İnşallah ıslanmamışlardır. Gitmek isteyenler için özellikle İstanbul'dan sadece 1 saat 15 dk. mesafede. Hem bu vesileyle güzel bir Pazar gezisi yapıp, balık veya yöresel yemekler yiyip dönebilirsiniz.



       Festivali düzenleyen Neslihan' cığıma sevgiler ve kolaylıklar diliyorum :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top