13 Temmuz 2010 Salı

0

Çok fena

Bu gece masallar anlatmak istiyorum. Bu gece, anlattığım bütün masallara inanmak istiyorum. Siz inanmasanız da olur, ki zaten inanmayınız rica ederim. Ama lütfen ben kolumda kocaman bir sepetle yollara düşeyim. Çok fena ama çok fena, “neden dişlerin bu kadar sivri?” diyesim var.

Bu gece bütün hain kurtlara hesap sorasım var, işte o nasıl olacak hiç bilmiyorum. Oysa ki hayli zaman önce kapatmıştım hesapları, tek bir soru sormadan. Neden demeye bile üşendiğim zamanlar oldu, galiba yine çok fena ama çok fena, boşveresim var.

Bazı geceleri sadece sıradan oldukları için kutsal ilan edesim var. Bin yıl sonra geri gelip kutlamalara katılasım var, ve evet, bunun nasıl olabileceğini gayet iyi biliyorum. Ama tatlım neden bundan şüphe ediyorsun ki, bu gece her şeye inanasım var.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top