14 Temmuz 2010 Çarşamba

0

Drapeli Elbise

Drapeli elbiselerin dikimi ne kadar zormuş ya, bu elbiseyi kursta hocamızın yardımı ile diktim. Kalıp yine burda dergisinden sayısını hatırlamıyorum ama burda sitesinden fotoğrafını almışım kayıtlarda öylece bekliyordu garibim, post sırası artık geldi.


Bilmem kaç parça dik dik bir türlü biterememiştim. Üstte gördüğünüz parçaları kadar iç asratı ve pervazıda var. Ben drapelerine ütü basmadım böyle havalı kalsın dedik, eşim görünce aslan başına benzemiş dedi :)) Neye benzerse benzesin o kadar emek vermişim illa giymek istiyorum ben bu elbisemi, hele o drapeleri ile gizli fermuarı dikmek baya bir dikkat ve özen istiyor.


Not: elbisenin kalıbını buldum üzerine sayısını ve model nosunu yazmışım :)

Burda dergisi sayı 2008/05
Model:114

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top