27 Ağustos 2010 Cuma

0

Renkli Keçe Nişan, Düğün, Kına Keseleri

       Önceki yazılarımdan birinde paylaştığım keçe yüzük yastığının arka fonunda gördüğünüz wedding favor denilen kına, nişan,düğün gibi kutlamalarda dağıtılmak üzere hazırladığım keçe keseler. Yukarıdaki fotoğraftaki ilk ikisinin tasarımı bana ait değil. Burada gördüm ve uyguladım. Diğerlerinin tasarımları bana ait. Özellikle külah şeklinde olanları modernize edilmiş mevlüt şekeri gibi düşündüm .
Yine biryerlere kuş kondurmak istedim ve bunlar çıktı ortaya....

Külah şeklinde olanların bazılarına kapak ta çalıştım.
 Saten kuşlu yüzük yastığımı burada, düğün temalı kuşlu peçete halkalarımı burada görebilirsiniz.



Picasawebdeki sorun nedeniyle tüm videolarım fotoğraf olarak görünüyor. Bu nedenle Facebook üzerinden izleyebilirsiniz. (sanırım-inşallah)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top