15 Eylül 2010 Çarşamba

0

Bakın Neymiş?

    

         Dün akşamki bilmeceli sorumun cevabını Sevim bildi. Nasılsa doğru cevap geldi diyerek akşamı beklemeden yayınlıyorum. Kendisini gerçekten çok tebrik ederim. Üstelik te bunu kullanacak birine gitmesi daha da hoş oldu. Blogger arkadaşlarımın hemen hemen hepsinin işine yarayacak birşeydi gerçi. 
    
        Facebook, Friendfeed ve blog üzerinden çok çeşitli cevaplar aldım, çok esprili yorumlar geldi ama son noktayı o koydu. Friendfeedde de hemen hemen aynı anda doğru cevap geldi. O arkadaşı da tebrik ederim. İki kişinin aynı anda bilebileceğini tahmin edemedim, şimdi bana bir kuş daha yapmak düşüyor :) Ayrıca yorumlarınızla çok değişik fikirler verdiniz bana. Hepinize ayrı ayrı teşekkür ederim. Çok eğlenceli bir akşamdı, sanırım bunu sık sık yapacağım :)
       Otomatik  mezurayı süsleme fikri iğne yastıklarına taktığım zamanlar hep aklımdaydı. Kısmet dün akşamaymış. Akşam yemeğine yakın bir zamanda aklıma esip yaptım ve iyiki de yapmışım, dedim. Çok sevdim. Eşime de sordum, eline aldı evirdi-çevirdi bilemedi. Kuşun kuyruğunu çek, dedim :) İçinden mezura çıkınca o an bana dünyayı kurtaran bir kahramanmışım gibi baktı. Erkeklerin bu saflığına, çocuksuluğuna bayılıyorum :)



       Facebookta zavallı kuşa balık, tazmanya canavarrı vs... diyen arkadaşlarımla ayrıca görüşeceğim. Alacağınız olsun :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top