25 Eylül 2010 Cumartesi

0

Chanel 509 Paradoxal



Chanel markası oje konusundada her çıkarttığı renkle olay yaratan bir marka. Bu yazın başında önce kavun rengi sonra gri derken şimdide mor rengi çıkarttı. Gri ve kavun rengi denedigimde çok beğendim, öyle ki özellikle İFW'de dikkat ettiğim el ve ayaklarda bir çok insanda Chanel olmasada sürdükleri Chanelle özdeşleşmiş olan o gri rengi (505 numaralı Particulière) herkes sürmüştü. İstanbul'da daha çıkmamış olan 509 numaralı Paradoxal rengi buraya geldiğim haftasonu gidip aldım ve denedim. Açıkçası beklediğim gibi çıkmadı. Aslında bu resimde flaş patladığı için tam hayal ettiğiniz renk gibi duruyor ama normalde elleriniz bu kadar simli gözükmüyor. Yani rengi sanki koyu gri gibi duruyor. Sizde benim gibi şöyle güzel bir patlıcan moru ve birde ona eklenmiş simli eller hayal ediyorsanız benim hayallerim suya düştü sizi şimdiden uyarıyorum :) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top