2 Eylül 2010 Perşembe

0

Sivilce sıkma aparatı (Komedon aleti)

Hani her zaman cilt uzmanları derler ya sivilcelerinizi sıkmayın diye, zaten o sivilceyi ellerle sıkmakta tam bir eziyettir. Şimdi size sivilce ve akne sıkmada yardımcı olacak bu aleti tanıtmak istiyorum. Görüldüğü gibi tığ şeklince ama ucunda ufak bir daire şekli var. Bu şekil sivilce ve akne üzerine eşit baskı yaparak daha kolay sıkılmasını sağlıyor. Bazılarının bir ucunda da iğne bulunmaktadır, bu iğne genelde inatçı yağ bezelerinin üzerini delerek daha kolay çıkarılmasını sağlar.

Genelde güzellik salonlarında yada cilt bakımıda yapabilen büyük kuaförler kullanıyorlar. Her yerde satışı yok sanırım ben kendi kullandığım sivilce aparatını manikür setinin içinde buldum çok basit bir yapısı var ama kullandımı gayet rahat ve işe yarıyor.

Gelende nette komedon aleti diye arattırırsanız örneklerini görebilirsiniz. Ama tekli halde nerelerde ve kaça satıldığı hakkında bir bilgim yok.
Kaynaklarını da belirtiğim fotoğraflardakilerin fiyatını ise yine netten aldım

Tekli olan-- 6.49 TL Yedili takım olan-- 25TL (Cilt bakımı gibi bir işiniz yoksa bu sete gerek yok bence)


1. fotoğraf kaynak
2. fotoğraf kaynak

Benim kullandığım komedon çubuğu ise bu şekilde bir ucu halka diğer ucu iğne halinde. Birde kendime garnier.in sivilce roll-onunu aldım, sivilcemi temizledikten sonra bunu sürüyorum. Eğer sivilce derinleşmişse biraz yakıyor ama yeni çıkmaya başladıysa hiç müdahale etmeden üzerine sürüyorum o da sadece serinlik veriyor. Sivilceyi kurutarak daha kısa sürede geçmesini sağlıyor.
Gernier hakkında bilgiyi ise burada bulabilirsiniz.
Sivilce, siyah noktalar ve oluşan yağ bezelerini sıkmak benim için artık daha kolay.
Sivilce ve akne problemi olanlara tasiye ederim. Bunun yanında doktorunuzun sivilce ve akne bakımı için verdiği ürünleri de kullanırsanız daha iyi sonuca ulaşabilirsiniz.

Not: Bu arada yazın girmesiyle kocaman bir tatil yapıp sonbahara doğru bloğuma dönmüş bulunmaktayım :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top